#Photo: Expression | sobriyaacob.com

Friday, December 27, 2013

#Photo: Expression








"Love is expressed as an action
and experienced as a feelings"


P/s: Setiap gambar mempamerkan reaksi dan aksi yang berbeza, mempunyai maksud dan taksiran yang tersendiri, Peace :P  

24 comments:

  1. expresi spontan - jujur & ikhlas..

    ReplyDelete
  2. gambar 1 tu comel giler lah. gambar kedua tu dah kenapa? kena sengkeh dgn tukang amek gambar ke? hehe.. :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq gee.. yg kdua tu kena slekeh jgn phografer..sbab x mau duk diam..he..he..
      entahlah mybe itu reaksi spontan yg di candid :)

      Delete
  3. betul,setiap gambar tersingkap 1001 cerita :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya saya setuju sis.. itulah dipangil warna warni kehidupan :)

      Delete
  4. lukisan di wajah lakaran hati....

    ReplyDelete
  5. Dalam gambar terselit seribu maksud & kenangan.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terserlah 1001 persolan..pebagai maksud dan kenanagan bro :)

      Delete
  6. Replies
    1. terima kasih sis..anak siapa pun x tahu pakai candid je :)

      Delete
  7. ekspresi wajah adakalanya mudah difahami adakalnya tidak ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah kadang2 x dipaham dek akal..satu gambar boleh membawa 1001 maksud dan persoalan :)

      Delete
  8. memang photographer la si Tuan Sobri.. nak tuntut ilmu boleh ker?? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih bro.. nak tuntut ilmu x layak lagi..sekadar perkongsian boleh bro..tapi gambar yg di ambil oleh tuan lagi hebat dan owosame!!

      Delete
  9. makin hebat bab photography ni.. ada dslr sendiri senang kan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulilah mina.. bolehlah minat katakan.. :) he..he.
      terima kasih ::)

      Delete
  10. ekspresi muka yang nampak semulajadi.. pandai sobri ambil gambar..

    ReplyDelete
  11. gambar first sangat comel...mata bulatnyaaaaaa!! geram ahahaha

    ReplyDelete
  12. seronok dengan pelbagai reaksi manusia. Ada satu rumah hantu di Amerika yang merakam expressi terkejut muka manusia, akak tengok macam nak pecah perut tergelak

    ReplyDelete

Komen Anda Amat Dihargai
Terima Kasih Kerana sudi membaca