Santai-Santai: Weapon Of Food | www.sobriyaacob.com

Sunday, December 8, 2013

Santai-Santai: Weapon Of Food



P/S: Minggu yang sangat meletihkan, terima kasih kepada semua yang membuat blogwalking, saya akan membalas kunjungan anda secepat mungkin :)

14 comments:

  1. Fuhh.. mati kenyang mcm ni hahaa.. :D :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha..ha.. memng boleh mati kekeyangan bro.

      Delete
  2. amboii, weapon of mass destruction noh. haha tapi sedap kemain senapang tu. tak heran dah even senjata pun. nyum nyum ^^

    ReplyDelete
  3. Ni asyik psl food je. Hahaa. Thanks, mengingatkan diri yang kian hari kian kembang :O!

    ReplyDelete
  4. Stomach destruction! xD
    Thanks a lot too, cause dropping by at my silly blog.

    ReplyDelete
  5. wahhhhhhhhh...kreatif betul gambar...hewhew
    selamat berblogwalking ya nanti sobri eheee :D

    ReplyDelete
  6. Wahhh kreatifnyaaa.... pelan2 ngap masuk mulut hehe

    ReplyDelete
  7. canggih betul senjata tu.. hehe.. memang kreatif orang yang membuatnya.. :D

    ReplyDelete
  8. wahh comelnya ^_^

    jemput sertai segmen terbaru acik ye

    ReplyDelete
  9. tak perasan tadi, rupanya gambar makanan yang diubahsuai jadi senjata..:)

    ReplyDelete

Komen Anda Amat Dihargai
Terima Kasih Kerana sudi membaca