Hari Pertama Ke Sekolah | www.sobriyaacob.com

google advertising

Thursday, January 2, 2014

Hari Pertama Ke Sekolah






P/s : Hari pertama ke sekolah? have fun adik-adik, sekolah sangat menyeronokkan, no stress right? lepas ini kemahiran bertukang dikalangan cikgu sekolah mesti akan meningkat :P Antara 1001 kenangan apabila sudah besar nanti :) Rasanya lepas ini, perkara pertama yang harus diajar oleh cikgu masa sesi sual kenal ialah bagaimana hendak menggunakan kerusi, dan fungsi  serta  bahaya dihadapi jika salah menggunakannya :P  Budak-budak sekarang semakin kreatif he..he. :P 


38 comments:

  1. adoiii camne la leh terselit camtu sekali..

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah lah yg pelik shin? mcm mana smpai bleh masuk kat kerusi :P

      Delete
  2. aduh sampai tercepit di buatnya ^_^ ..rindu zaman sekolah

    ReplyDelete
    Replies
    1. membuatkan kita teringat zaman sekolah :)

      Delete
  3. lol, seriously, whats going on with these kids? xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah.. yg masih jadi persoalan? kenapa..kenapa> ? what happent to that kid? mybe so excited watch kerusi sekolah :P

      Delete
  4. adoi, kesian saya tengok gambar2 tuu semua -.- hurm...

    ReplyDelete
    Replies
    1. dalam kelakar ada kesinanya.harap adik2 x serik nak ke sekolah lg :)

      Delete
  5. haha.. rosak rosak.. kesian budak2 ni.. kot trauma dah nak gi sekolah pasni.. :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah jagan trauma nak kesekolah lag sudahlah..salah satu cabaran menempuh ke alam psekolahan gee :)

      Delete
    2. baca blog buasirotak. noob marah and sentap sesiapa yg rasa isu tersepit kat kerusi ni kelakar. jadi saya tarik baliklah gelak saya kat atas tu... gulp!?

      Delete
  6. Kesian betul tgk adik2 tu..jgn takut nak gi sekolah lps ni sudah la..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya.. jagan buat lg sudahlah adik2..kesian kat cikgu..letih nak cari gergaji :)

      Delete
  7. hari pertama sekolah dah kena gelak. HAHA

    ReplyDelete
    Replies
    1. hari pertama yg x boleh dilupakan dlmhidup-kata adik tu :)

      Delete
  8. macam terseksa je mereka kena ke sekolah.. bila teringat kembali nostalgia hari pertama ke sekolah mesti tersenyum sendirian.. menabung inti.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha..ha.. sebab apa nak nampak terseksa n klakar..sbab pada masa skrg snang sngat tersebar..gambar2 mcmni.. cuba bayangkan dahulu..x sure la ada x kes mcm ni..tapi x bayak sangat org tau..sbab teknologi kurang dgunakan.. wish adik2 ni x serik n trauma kesekolah..anggplah ini satu cabran menempuh alam psekolah..ya sis.. make me smile tgok ragam2 adik2 ni :)

      Delete
  9. Assalammmualaikum.. sobri,

    wahh.. macam2 kerenah bebudak nie kan..

    mselim3

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah jagan dibuatkan lg sudah.. he..he.. :)
      membuatkan hari kita ceria..

      Delete
  10. aduhai ... jangan anak saya mcm tu juga udah ler .

    ReplyDelete
  11. hahaha ramai rakan blogger yang update gambar2 ni...memang kelakar

    ReplyDelete
    Replies
    1. memng klakar..tambah yg first pic..mcm mana lah boleh tersangkut? boleh masuk..itu jadi persoalanya skrg :)

      Delete
  12. Hahahaa aadoiii.. macam2 hal budak2 ni.. :D :D

    ReplyDelete
  13. Ya Allah. haha kesian pulak hakak tasneem tengok tapi lawak pun ada! ^^ okey, bajet akak akak gittew bila umoq dah cecah 21 ni. uwaaaaa -.-'

    ReplyDelete
  14. First time in Malaysia ni kot..tersangkut/tersepit berjemaaah...Hmmm!!

    ReplyDelete
  15. ni jenis kanak2 hyperaktif sampai mak ayah n cikgu xtau nl buat apa dah...

    ReplyDelete
  16. hahaha..mcm2 ragam dorg bila masuk sekolah..rindu nya nak jadi budak2 dan masuk sekolah.. ;')

    ReplyDelete
  17. niesa click inti utk sobri.. :)

    ReplyDelete
  18. Dh tgok smlm..org plk mcm mempersenda plk...

    ReplyDelete
  19. macam2 ragam budak zaman sekarang..zaman kita dulu rasanya tak ada plak macam nie....

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  20. Sian ni...cmna la bleh tersngkut ni..

    ReplyDelete
  21. lah xtau pulak mcm2 hal jd kt skolah. apapun adik2 thn ni sgt lasak ya

    ReplyDelete
  22. Nak marahpun, namanya budak. Sudahnya ambik gambar dan publish supaya jadik pengajaran kat adik-adik yang lain dan jugak kenang-kenangan pada si pemilik badan..Ahaks

    ReplyDelete

Komen Anda Amat Dihargai
Terima Kasih Kerana sudi membaca