#Photo : Awan | www.sobriyaacob.com

Wednesday, January 29, 2014

#Photo : Awan




You will never be happy if you continue to search for what happiness consists of. 
You will never live if you are looking for the meaning of life.



P/s: Cuba anda perhatikan betul-betul corak yang terdapat awan, subhannallah! sama ada berbentuk Naga atau Singa, gambar diperolehi daripada rakan saya Razi. Lokasi Sandakan, Sabah

25 comments:

  1. Subhanallah cantiknyaaa..... macam binatang...harimau? Singa? Kucing?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya subhannallah..smua ada..singa ada..harimau ada juga.. :)

      Delete
  2. Maha Suci Allah...sebelum ni kak ana ada terlihat juga di Sabah awan seperti bentuk kuda...tapi tak ingat..fb share rasanya..

    ReplyDelete
  3. Nnt akak singgah be betul2. Sekarang terlampau bz. Ni pun guna hp. Leceh...

    ReplyDelete
  4. aah la sobri...macam singa je awan tu...

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. berehat sambil minum kopi bro..he..he, :)

      Delete
  6. yelah subhanallah tanda kebesaran ALLAH SWT

    ReplyDelete
  7. Amazing.. kalau betul lah terciptanya awan bentuk tu, Subhanallah.. teruja akak tau sobri :)

    ReplyDelete
  8. cam singa... part depan nampak cam singa tengah nganga :)

    ReplyDelete
  9. cantik.. macam singa tengah bersantai. subhanallah.. =)
    quotes by Albert tu, means something..

    ReplyDelete
  10. ooo...dah tengok gambarnya clearly..ha, inilah namanya rezeki, bukan mudah nak tengok benda ni dengan mata kepala sendiri, yang banyak di internet selalunya sudah diphotoshop

    ReplyDelete
  11. Nice...cam bentuk singa tgh lepak bersantai.... :D

    ReplyDelete
  12. sekali tengok nampak macam lebih kepada naga..this is very nice shoot..susah nak dapat nih..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  13. Subhanallah.. peliknya awan tu.. cantik..:)

    ReplyDelete

Komen Anda Amat Dihargai
Terima Kasih Kerana sudi membaca