#Photo: Island | www.sobriyaacob.com

Thursday, January 16, 2014

#Photo: Island




"Our knowledge is a little island 
in a great ocean of nonknowledge."
Isaac Bashevis Singer


P/s: Lokasi Pulau Aman, Penang, kalau anda perasan di tengah laut di antara pulau ada  jambatan pulau pinang :P

28 comments:

  1. Replies
    1. boleh sis..jangan lupa bleh pergi ke pulau aman kalau nak p ya :)

      Delete
  2. Cantik...nampak romantik ada sampan 2 ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang cantik perkanpongan nelayan di sini :)

      Delete
  3. cantiknya sampan kecil di gigi laut...

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. rasa tenang bila tgok pemandangan bgini :)

      Delete
  5. Cantiknya..akak memang suka pemandangan laut..

    ReplyDelete
  6. "Our knowledge is a little island
    in a great ocean of nonknowledge." <3

    ReplyDelete
  7. jambatan pulau pinang ke 2... kan ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. rasanya tu jambatan yg kedua la bro ..x sure :)

      Delete
  8. betul tu. ilmu kita kena kumpul . hehe

    ReplyDelete
  9. Subhanallah.. mmg cantik.. menenangkan.. :)

    ReplyDelete
  10. Cantiknya gmbr ni sobri..nyaman je :)

    ReplyDelete
  11. cantiknya pemandangan tu.. sobri dah sampai di sana ya?

    ReplyDelete
  12. cantiknya.. tengok laut dapat pahala.. =3

    ReplyDelete
  13. Subhanallah!kalau rumah niesa dekat hari2 ddk kt tepi ni..cantik!!
    click ikea utk sobri.. :D

    ReplyDelete
  14. nice shot..buat postcard pon ok ni hehe

    ReplyDelete
  15. owh..kira agak jauh jugak laa pulau nie ngan jambatan pulau pinang ek..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  16. perasan, perasan...hewhewhew
    teringat pula masa pergi penang...best!

    ReplyDelete

Komen Anda Amat Dihargai
Terima Kasih Kerana sudi membaca