#Photo : Kundasang, Sabah | sobriyaacob.com

Tuesday, February 25, 2014

#Photo : Kundasang, Sabah





Never make your home in a place. Make a home for yourself inside your own head. You'll find what you need to furnish it - memory, friends you can trust, love of learning, and other such things. That way it will go with you wherever you journey.

Tad Williams


P/s: Lama tak post entry  bergambar, salah satu gambar pemandangan kesukaan saya lokasi di kundasang, sabah (klik here) untuk melihat tarikan perlancongan yang ada di kundasang.. bak pepatah melayu "jauh perjalanan luas pemandangan"  im really love this shoot and fealing in love :P


20 comments:

  1. lawanyaaaaaa.

    one day, mesti sampai sini. InsyaAllah. hihik

    ReplyDelete
  2. Saujana mata memandang.. cantik.. subhanallah...

    ReplyDelete
  3. wah...terbaik...moh kita tukar bloglist ? Saya dah masukkan awak dalam bloglist saya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. orite bro nanti saya akan masukkan dlm bloglist saya..terbaik :P

      Delete
  4. me like too... rindu nak tgk scenery kat Kundasang.. cool sangat suka suka suka :)
    psssttt dah like fan page Sobri yer :)

    ReplyDelete
  5. Harap keindahan dan kehijaun serta kemakmuran di Kundasang itu kekakl.. :D
    Seronok layan view kat sana :D

    ReplyDelete
  6. subahanallah.. cantiknya saujana mata memandang.. menabung mcD.. :D

    ReplyDelete
  7. btul tu...rietta pown suka kedamaian disitu....cuaca sejuk dinginnya...sangat suka...

    ReplyDelete
  8. lawa gambarnyaa..
    terus rase macam nak pergi lagi ke situ..
    tp tiket nya mahallll

    ReplyDelete
  9. cantiknya kundasang.. digelar new zealand versi malaysia

    ReplyDelete
  10. p/s: anugerah drama festival malysia tu agak lawak la. plus tv3 akan buat setiap thn

    ReplyDelete
  11. Memang lawa...sib baik aku dah pernah sampai sana...hihihihihihi...... tgk lembu black n white...ekekeke.. :D

    ReplyDelete
  12. Subhanallah!mendamaikanl..xsabar nk og sabah...weee...

    ReplyDelete
  13. Rindu tempat ni Sobri.. kenangan menggamit perasaan.. huhu

    ReplyDelete

Komen Anda Amat Dihargai
Terima Kasih Kerana sudi membaca