Jom Ke Perak ! | www.sobriyaacob.com

google advertising

Saturday, April 12, 2014

Jom Ke Perak !


Sekadar gambar hiasan :P

P/s: Btw nanti saya akan sharekan dengan korang projet rahsia saya yang juga melibatkan beberapa orang bloggers terkenal di malaya! *ewah saja tulis bagi korang cemburu, khabarnya ada juga beberapa orang bloggers yang joint trip ni, nampaknya berjumpalah jugak kita ya, tapi saya bloggers suam-suam kuku je, blogers yang tak berapa bloggers sangat :P *  selepas ini mohon anda muak dengan entry panjang berjela pasai entry perlancongan dan terima atas jemputan yang diberikan brother shahril . Ok lah saya nak kemas baju sekejap, ni tak packing apa-apa lagi..  lelaki kalau mengemas  nak pergi berjalan or bercuti bukanya banyak sangat barang nak bawa, janji bawa baju dua-tiga helai, seluar sepasang paling penting berus gigi dengan dompet sttle jalan! Doakan semoga semuanya selamat  dan berjalan lancar dari 12 -14 April  ya!  Istabul Perak tunggu aku datang !




36 comments:

  1. byaklah cerita nti ye..kmpung kak juga..semoga selamat sampai dan kembali..

    ReplyDelete
  2. ewahh..ewahh..have a nice trip sobri and take care!
    click inti,libress dan colgate.. ^^,

    ReplyDelete
  3. selamat berwisata ke perak...n3nya kelak pasti sgt menarik...klik3 selalu.

    ReplyDelete
  4. Ok, tunggu next entrinya. Have fun on trip.

    ReplyDelete
  5. Jom...Salam hujung minggu Sobri..

    KFC & DIGI for you!!!

    ReplyDelete
  6. Menarik ni.. ceritalah nanti.. kongsi2 membawa kemesraan.. Salam Sabtu & salam ceria selalu bro Sobri.. :)

    ReplyDelete
  7. hoyo,..cam best je..gmbar kat atas tu bkn kat melaka ke bro..

    ReplyDelete
  8. Untunglah , saya yang belajar kat Poli Sabak Bernam pun tak sampai lagi kat Teluk Intan . HAHA >_<

    ReplyDelete
  9. Selamat datang ke negeri kesayangan kak ana, jelajahlah tempat2 menarik dan nikmatilak keenakan makanannya..singgah Teluk Intan kay...

    ReplyDelete
  10. ke negeri teman..errr..negeri yeop juga kan..selamat balik kampung..

    ReplyDelete
  11. smoga segala urusan dipermudahkanNya.. :)

    ReplyDelete
  12. Perak has a lot of nice natural attractions!

    ReplyDelete
  13. Wahh...macam ade projek best jer nie...tak sabar plak rasanya nak baca entry...menabung Digi dulu kat sini...

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  14. Assalammualaikum... sobri,

    pape jalan .. ceritalah tpt menarik kat perak nie nanti k...

    mselim3

    ReplyDelete
  15. selamat datang ke kampung teman yob...hehehe

    ReplyDelete
  16. menanti hasilnya didada blog . semoga dipermudahkan urusannya ...

    ReplyDelete
  17. amboiiii kemain yee ihihihi. cepat update ;)

    ReplyDelete
  18. cik sobri hoi qila click 5 digi 5 libresse 5 downy!!
    hihihihhi untunglah banyak iklan keluar ni haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :p ehehehe

    ReplyDelete
  19. Perak kampung ku.... rasanya sy sendiri pun x pusing abis lg negeri Perak.. nnti share ye percutian kamu...

    ReplyDelete
  20. Assalamualaikum sobri, wallah. bestnya. selamat bercuti ya. singgah menabung libresse sini~~~

    ReplyDelete
  21. lelaki kalo nak pegi jalan, 5 hari 5 pasanga baju je la jawabnye.
    sehari sepasang guna..hehe

    ReplyDelete
  22. Safe journey Sobri.. x sabar nk baca entry dari perak :D

    ReplyDelete
  23. Tak mau gi perak.. Itu tempat si ex. Haha.

    ReplyDelete
  24. haha. perak liga super paling bawah. tapi aku orang perak pon :)

    ReplyDelete
  25. mcm kenal je tempat tu.. hahaha.. welcome to perak. best ohh jalan2 sana

    ReplyDelete
  26. Perak sememang nya menanti kan Tuan Sobri datang melawat :D

    ReplyDelete
  27. More to explore in Perak! Cuti-cuti Malaysia!

    ReplyDelete
  28. salam. insyAllah..suatu hari nanti pasti akan ke sana :)

    ReplyDelete
  29. Sila dtg ke kampung teman... Yeop kejo yeop...

    ReplyDelete

Komen Anda Amat Dihargai
Terima Kasih Kerana sudi membaca