Wordless Wednesday #5 | www.sobriyaacob.com

Wednesday, July 9, 2014

Wordless Wednesday #5



"Tepuk dada tanya iman"

Wordless Wednesday: entri di mana pada hari rabu semua blogger membuat satu post gambar tanpa meletakkan apa-apa description untuk menjelaskan gambar tersebut.


31 comments:

  1. mc donald bkn pilihan sis dr dulu lagi ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulilah..
      bagus..bagus... bagus :P

      Delete
  2. Subhanallah! Perkara yg x baik mari kita jauhkan

    ReplyDelete
  3. Sib baik SA x suka makan MCD....

    ReplyDelete
    Replies
    1. bagus SA..besar msj gambar kat atas tu :)

      Delete
  4. kawal diri sendiri dari makan MCD tu senang..nak halang kawan-kawan makan cam susah sikit.huhu,tapi kalau ada yang mengajak, saya memang menolak

    ReplyDelete
  5. Mmmm..seperti biasa rakyat Malaysia sendiri akan melenting bila kita kata boikot syarikat Yahudi..mmmm

    ReplyDelete
  6. Rasanya dah beberapa tahun boikot mcd nie... bukan tak pernah makan langsung tapi di turunkan dari hari2 pergi kepada setahun 2 - 3 kali jer... itu pun biasanya kalau outstation... senang ada drivethru... makanan tak menyihatkan...

    ReplyDelete
  7. subahanallah..MD ..BOIKOT JE LAH...KAN SENANG...

    ReplyDelete
  8. Looks like Joker dressed up as Ronald McD.

    ReplyDelete
  9. Subhanallah..memang kurang ajar betul..

    ReplyDelete
  10. kezaliman yg lestari....moga Allah membalas setiap kekejaman yg mrk lakukan...klik3 dove.

    ReplyDelete
  11. Malaysia pon x boikot pertumbuhan McD.. rakyatnya pon berbelah bagi.. lg yak mmg peminat tegat bigmac.. ayam McD.. sundae cekelet.. hukkk slow slow kot boikot #Pray4Gaza

    ReplyDelete
  12. T_T nasib baik niesa bkn peminat mekdi.. #PRay4Gaza

    ReplyDelete
  13. Hanya doa yang mampu kita kirimkan untuk menentang kezaliman puak Israel..Semoga Allah mendengar doa-doa dari kita semua...

    ReplyDelete
  14. nak turun perang polisi/birokrasi menghalang...jadi mari lakukan apa yang patut...

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  15. Sesamalah kita memboikot...MCD!!

    #prayforGaza
    #prayforpalestine

    ReplyDelete
  16. datang menabung VW bro...

    Regards.
    -Strider-

    ReplyDelete
  17. huhu ngeri laa... lama dah tak makan mc D tapi ada juga sekali2 dalam setahun... itu pun biasa kalau outstation...

    ReplyDelete
  18. Lama dah mmg tak makan mcd... walaupun diakui kdg2 slalu terliur teringat bigmac, tp cubalah tahan. Cari alternatif lain...

    ReplyDelete
  19. Aku mmg dah lama tak makan MCD...

    ReplyDelete
  20. Okey, yang ini agak seram. Terus insaf. T_____T

    ReplyDelete

Komen Anda Amat Dihargai
Terima Kasih Kerana sudi membaca